بازسازی منزل در شیراز

هیچ چیزی سخت‌تر از زندگی کردن در یک خانه قدیمی با معماری کهنه، دلگیر و آزار دهنده وجود ندارد، چاره این مشکل، بازسازی خانه فرسوده، توسط یک تیم حرفه‌ای و کاربلد است.

البته بازسازی منزل قدیمی در شیراز، کاری حساس است و باید توسط یک تیم متخصص انجام شود تا با کم‌ترین هزینه، بهترین معماری و دکوراسیون مدنظرتان، پیاده سازی شود.

برای پیدا کردن بهترین تیم متخصص بازسازی و نوسازی منزل در شیراز، سایت دکو 724، در خدمت شماست، شما می‌توانید با کمک سایت دکو 724، بهترین گروه بازسازی ساختمان‌های قدیمی را در شیراز پیدا کنید، اگر شما هم به دنبال یک تیم نوسازی خانه حرفه‌ای در شیراز هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تماس با دکو ۷۲۴

 

فرایند بازسازی خانه کلنگی در شیراز چگونه است؟

تمامی گروه‌های بازسازی خانه‌‌‌ که توسط سایت دکو 724، به شما معرفی می‌شوند، دارای تخصص و تجربه فوق العاده بالا هستند، این گروه‌های معماری، فرایند بازسازی خانه را با داشتن نقشه راه دقیق و منظم، پیش می‌برند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه بازسازی خانه، حاصل شود؛ در ادامه با فرایند بازسازی خانه‌های کلنگی، آشنا شوید:

بررسی و ارائه طراح پیشنهادی

قدم اول نوسازی، برسی نقشه و معماری ساختمان است؛ در این مرحله متخصصین نوسازی خانه، معماری و نقشه منزل شما را بررسی می‌کنند و براساس امکانات موجود و اهداف بازسازی، نقشه مسیر نوسازی خانه را ترسیم می‌کنند.

دریافت مجوزهای لازم نوسازی

مجوزهای ضروری برای نوسازی خانه‌های قدیمی به دو دسته مجوز تعمیرات اساسی و غیر اساسی تقسیم می‌شود که هر دو نوع این مجوزها، از طریق شهرداری، با ارائه مدارک لازم، قابل دریافت هستند.

آغاز فرایند تخریب و نوسازی

پس از انجام بررسی‌های ضروری، متخصصین نوسازی، بر حسب نیاز شما و نوع معماری خانه، بخش‌های مختلف ساختمان را نوسازی می‌کنند؛ برخی از بخش‌های خانه که در این مرحله به آن، توجه می‌شود، شامل موارد زیر است:

  1. حمام
  2. آشپزخانه
  3. سقف
  4. کف
  5. اتاق‌ها
  6. راه پله
  7. دیوارها
  8. سیستم لوله کشی و برق کشی
  9. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  10. زدن سقف کاذب در صورت نیاز
  11. نوسازی سرویس بهداشتی و….

 

ادامه مطلب
چند نوع دیوارپوش داریم؟ | بررسی جامع انواع دیوارپوش

بازسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان

پس از اتمام فرایند تخریب و نوسازی ساختمان و پیاده سازی تمام ایده‌های ذهنی برای رسیدن به بهترین نقشه ساختمان، زمان نوسازی دکوراسیون داخلی و بازسازی نمای خارجی خانه در شیراز است.

  • بازسازی دکوراسیون داخلی

در این بخش، متخصصین طراحی و دکوراسیون داخلی معرفی شده توسط سایت دکو 724، کارهای مربوط به دیزاین و زیبا سازی داخلی خانه را به دست می‌گیرند، در بخش بازسازی دکوراسیون داخلی، موارد زیر، نوسازی می‌شود:

  1. کابینت‌های قدیمی
  2. نقاشی ساختمان
  3. ترمیم کاغذ دیواری
  4. بهبود نورپردازی
  5. ایجاد هارمونی جذاب و …

خرید از دکو ۷۲۴

  • نوسازی نمای خارجی

گروه‌های نوسازی نمای خارجی معرفی شده در سایت دکو 724، توانایی فوق العاده و ویژه در زمینه نوسازی نما فرسوده ساختمان‌های قدیمی نیز دارند، در این بخش، موارد زیر، ترمیم، تخریب یا بازسازی می‌شوند:

  1. نوسازی حیاط
  2. تعویض درب و پنجره‌ها
  3. نقاشی نمای بیرونی
  4. ایجاد استخر و فضای سبز در صورت امکان و …

 

سوالات رایج پیش از بازسازی خانه قدیمی در شیراز

چنانکه تصیم به نوسازی خانه‌تان در شیراز گرفته‌اید احتمالا پرسش‌های زیادی در ذهن دارید، پیشنهاد می‌شود، پرسش‌های اساسی زیر، پیرامون نوسازی ساختمان‌های قدیمی را بخوانید تا گره‌های ذهنی شما در این باره، باز شود.

آِیا اجرای تمامی مراحل بازسازی، اجباری است؟

برخی از مراحل فرایند نوسازی، همچون بررسی نقشه و دریافت مجوزها در تمامی پروژه‌های نوسازی، الزامی است اما دیگر موارد بر اساس نقشه ساختمان، هدف و نیازها از بازسازی، قابل تغییر است.

تشخیص موراد ضروری، مورد نیاز و قابل اجرا در فرایند نوسازی ساختمان‌های قدیمی بر عهده متخصصین بازسازی خانه‌های قدیمی است.

هزینه بازسازی منزل در شیراز، چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت بازسازی خانه با بهترین کیفیت در شیراز، بر اساس نوع معماری خانه، لیست کارهایی که باید انجام شود و دستمزدها و هزینه‌های احتمالی، کم و زیاد، می‌شود؛ برخی از موارد تاثیر گذار بر هزینه بازسازی منزل در شیراز ، به شرح زیر است:

  1. خرید مصالح و وسایل بازسازی
  2. هزینه‌های تعمیرات بافت‌های فرسوده
  3. دستمزد متخصصین و نیروهای کار و…

عواقب عدم نوسازی خانه‌های قدیمی در شیراز چیست؟

احتمالا این پرسش برای شما نیز ایجاد شده است که آیا صرف هزینه برای بازسازی یک منزل قدیمی در شیراز، به صرفه است یا اینکه در صورت عدم نوسازی ساختمان‌های فرسوده چه حوادثی در آینده، ممکن است رخ دهد؟

توجه کنید نوع ساخت و معماری خانه‌های قدیمی، به گونه‌ای است که در طول زمان، به علت فرسوده شدن، هزینه‌های تعمیرات و … برای شما ایجاد می‌شود، پس بهتر است برای صرفه جویی در هزینه‌ها و داشتن یک کیفیت زندگی بهتر، بازسازی خانه قدیمی را جدی بگیرید.

بهترین گروه معماری بازسازی منزل قدیمی درشیراز کدام است؟

اگر به فکر بازسازی خانه با بهترین کیفیت در شیراز هستید، باید از یک تیم نوسازی خانه قدیمی با تجربه و کاربلد در شیراز کمک بگیرید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه نتیجه دلخواهی که مدنظرتان هست را دریافت نمایید.

سایت دکو 724، یک پلتفرم ارتباطی رویایی برای افرادی است که قصد پیدا کردن بهترین گروه بازسازی منزل در شیراز را دارند می‌باشد؛ دکو 724، بهترین تیم‌های بازسازی خانه در شیراز را گلچین کردن است و معرفی برترین گروه‌های متخصص بازسازی منزل به شیرازی‌های عزیز را هدف خود قرار داده است.

 

ادامه مطلب
چند نوع دیوارپوش داریم؟ | بررسی جامع انواع دیوارپوش

چرا باید از سایت دکو 724 برای پیدا کردن گروه بازسازی منزل در شیراز کمک بگیریم؟

اگر  شما نیز به دنبال بهترین گروه بازسازی خانه‌های قدیمی در شیراز هستید، دکو 724، در این مسیر، همراه شماست، دلایل زیر اثبات می‌کند سایت دکو 724، همان جایی است که می‌توانید متخصص بازسازی منزل دلخوا‌ه‌تان را پیدا کنید.

  1. معرفی بهترین گروه‌های بازسازی خانه
  2. نمونه کارهای عالی
  3. قیمت مناسب
  4. تایید گروه معماران توسط دکو 724
  5. رضایت 100% مشتریان قبلی و….

سخن پایانی: با دکو 724، خانه‌‌ رویایی‌تان را خلق کنید!

بهتر است پیش از آنکه خانه قدیمی‌تان به علت داشتن بافت فرسوده و معماری کهنه، برای شما دردسرساز شود، به فکر نوسازی آن باشید، البته فراموش نکنید برای بازسازی خانه، تنها باید از یک تیم حرفه‌ای و با تجربه کمک بگیرید.

سایت دکو 724، به عنوان یک پل ارتباطی درجه یک، بهترین متخصصین بازسازی منزل در شیراز که سابقه و تخصص بالا در این زمینه دارند را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کند تا در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین تیم بازسازی خانه در شیراز را پیدا کنید.

چنانکه شما نیز از ساختار معماری و دکوراسیون خانه‌تان در شیراز خسته شده‌اید و مدت‌هاست به فکر بازسازی و بهبود ساختار معماری خانه‌تان هستید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان تیم دکو 724 برای یافتن بهترین گروه بازسازی خانه در شیراز، تماس بگیرید.

تماس با دکو ۷۲۴

بازسازی منزل در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.