فروش عمده محصولات دکوراسیون در شیراز با بهترین قیمت

محصولات دکوراسیون مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی، علاوه بر زیبا سازی محیط، به افزایش بهره‌وری از فضا و آسایش افراد کمک می‌کنند.

کیفیت محصولات دکوراسیون در نتیجه نهایی کار، به شدت موثر است و در صورت استفاده از محصولات بی‌کیفیت ممکن است به جای زیبا کردن محیط، یک فاجعه تحویل بگیرید و مجبور به پرداخت هزینه‌های مجدد شوید.

اگر شما نیز در شیراز زندگی می‌کنید و قصد خلق یک دکوراسیون رویایی برای فضای مدنظرتان را دارید به خرید محصولات دکوراسیون در شیراز به صورت عمده از یک فروشگاه معتبر و درجه یک، نیاز دارید؛ در این مطلب، راهنمایی کامل جهت خرید عمده محصولات دکوراسیون در شیراز، خدمت شما ارائه می‌شود، با ما همراه باشید.

خرید از دکو ۷۲۴

 

معرفی بهترین فروشگاه محصولات دکوراسیون در شیراز

دکو 724 با توجه به اهمیت بالای ارائه بهترین محصولات دکوراسیون باکیفیت به شیرازی‌های عزیز، آغاز به کار کرد و در طول سال‌های فعالیت خود، به علت ارائه بهترین کیفیت محصولات دکوراسیون، به یک فروشگاه بی‌نظیر در شیراز تبدیل شد.

پس چنانکه شما نیز قصد خرید محصولات دکوراسیون در شیراز دارید و دوست دارید با پرداخت کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت محصول را دریافت کنید، خرید عمده محصولات دکوراسیون از دکو 724 در شهر شیراز را از یاد نبرید.

فروش عمده محصولات دکوراسیون در شیراز

 

مزایای خرید عمده محصولات دکوراسیون در شیراز از دکو 724

خرید محصولات دکوراسیون در شیراز از فروشگاه دکو 724، مزایای فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد داشت، در ادامه با 9 تا از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از دکو 724، آشنا شوید.

  1. ارائه بهترین قیمت بازار
  2. تنوع محصولات
  3. تحویل سریع
  4. ضمانت
  5. امکان برگشت محصول در صورت مشکل
  6. پشتیبانی 24 ساعته
  7. وجود بهترین‌ برندها
  8. سابقه درخشان
  9. امکان خرید عمده محصولات دکوراسیون و …

تماس با دکو ۷۲۴

 

ادامه مطلب
گروه حرفه ای معماری در شیراز | رویایتان را لمس کنید!

در دکو 724، چه نوع محصولات و از چه برندهایی، به فروش‌می‌رسد؟

در دکو 724، کاربردی‌ترین محصولات طراحی دکوراسیون داخلی از بهترین برندها‌ی دنیا با قیمت‌های فوق‌العاده، به فروش می‌رسد، در ادامه با جزئیات محصولات فروشگاه دکوراسیون 724 در شیراز، آشنا شوید.

 

بهترین برند‌های محصولات دکوراسیون کدام است؟

محصولات مورد استفاده در فرایند طراحی دکوراسیون، باید توسط برترین برندها تولید شده باشند تا بتوانند بهترین نتیجه و نمای مدنظر را ایجاد کنند.

دو برند زیر، جزو برترین برندهای تولید کننده محصولات دکوراسیون داخلی هستند که امروزه توسط متخصصین معماری، مورد استفاده قرارمی‌گیرند.

  • پارس فریم
  • دکومکس

 خوشبختانه دکو 724 نیز با در نظر گرفتن ارائه بهترین محصولات به مشتریان، محصولات دکوراسیون پارس فریم و دکو مکس، را ارائه‌می‌کند.

خرید محصولات دکوراسیون در شیراز

 

پرکاربردترین محصولات دکوراسیون دکو 724 کدام است؟

متخصصین معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز، از محصولات خاصی، برای اجرای فرایند دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند، در ادامه با محبوب‌ترین این محصولات، آشنا شوید.

  • قرنیز

دکو 724، یک مرکز خرید فروش عمده قرنیز در شیراز است، پس اگر در حوزه دکوراسیون مشغول فعالیت هستید و به خرید عمده قرنیز در شیراز نیاز دارید، می‌توانید از محصولات فوق‌العاده دکو 724 خرید کنید، این محصول در سایزهای زیر، به فروش می‌رسد که شما باید بر اساس نیازتان اقدام به خرید کنید.

  1. قرنیز 7 سانت
  2. قرنیز 9 سانت
  3. قرنیز 11 اسنت
  4. قرنیز 15 سانت
  5. قرنیز دکوراسیون
  • دیوارپوش

دیوارپوش‌ها یکی از مهم‌ترین محصولات کاربردی در دنیای دکوراسیون داخلی است، استفاده از دیوارپوش‌های جذاب می‌تواند یک نمای فوق العاده به دیوارهای بی‌رنگ و روح ببخشد.

ماربل شیت، از محبو‌ب‌ترین مدل های دیوارپوش در شیراز محسوب می‌شود که ظاهر فوق جذابی دارد، همچنین امروزه دیوارپوش‌ها در سبک‌های مختلفی، طراحی می‌شوند، محبوب‌ترین مدل‌های طراحی دیوار پوش، به شرح زیر است:

  1. سنگ
  2. آیریک
  3. استونیت
  4. آیسیس

بی‌شک اگر در شیراز هستید و نیاز به دیوار پوش دارید باید از یک مرکز فروش دیوار پوش عمده در شیراز خرید کنید، خوشبختانه دکو 724، فروشنده بهترین دیوارپوش‌های کشور است و باخیال راحت می‌توانید از آن خرید کنید.

  • کاغذ دیواری

از گذشته تا به امروز، کاغذ دیواری، نقش حیاتی در فرایند دکوراسیون داخلی داشنته است، چنانکه نیاز به خرید عمده کاغذ دیواری در شیراز دارید، فروشگاه دکو 724 را از یاد نبرید.

خرید عمده محصولات دکوراسیون در شیراز

 

دیگر محصولات دکو 724 کدام است؟

  1. نبشی
  2. کرنر(اسکوتی)
  3. تمام کننده
  4. روکوب
  5. گلویی
  6. زیرگلویی
  7. گچبرگ

 

کیفیت محصولات دکوراسیون، چه تاثیری بر نتیجه نهایی کار دارد؟

پیش از این تصور می‌شد که کیفیت و نوع فرایند تولید محصولات دکوراسیون، بر کیفیت و نتیجه نهایی کار، تاثیری ندارد و مهارت متخصصین طراحی دکوراسیون، بیشترین نقش در زیباسازی دکوراسیون داخلی را دارد.

اما حالا نظر کاربلدان دنیای طراحی دکوراسیون داخلی این است که برای داشتن بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون، علاوه بر نیاز به حضور متخصصین با تجربه دکوراسیون، استفاده از محصولات دکوراسیون باکیفیت نیز واجب است.

 

ادامه مطلب
بهترین فروشگاه دکوراسیون داخلی در شیراز | کیفیت100%

با دکو 724، هیچ غیر ممکنی وجود ندارد!

تیم دکو 724، علاوه بر فروش عمده محصولات دکوراسیون با کیفیت رویایی و بهترین قیمت، یک خدمت رسانی فوق العاده دیگر نیز در زمینه معرفی متخصصین دکوراسیون داخلی و معماری در شهر شیراز دارد.

یعنی دکو 724، می‌تواند به شما برترین متخصصین دکوراسیون داخلی منزل و محل کار در شیراز را که تخصص و نمونه کارهای فوق العاده‌ دارند را معرفی کند، این خدمت رسانی بی‌نظیر دکو 724، شما را از جست‌وجو بین متخصصین دکوراسیون داخلی در شیراز، بی‌نیاز می‌کند.

 

محصولات دکوراسیون در شیراز

 

ویژگی‌های متخصصین دکوراسیون داخلی معرفی شده توسط دکو 724

تیم دکو 724، با وسواس و دقت تمام، تنها گروهی از متخصصین دکوراسیون داخلی در شیراز را مورد تایید قرار داده است و به شیرازی‌های عزیزی که نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی دارند، معرفی می‌نماید، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحان دکوراسیون داخلی معرفی شده توسط دکو 724، به شرح زیر است:

  1. مورد تایید تیم دکو 724
  2. تخصص بالا
  3. نمونه کارهای درخشان
  4. سابقه کار بالا
  5. خلاقیت داشتن
  6. خوش قولی و تعهد و …

 

سخن پایانی : به کمک دکو 724، بهترین محصولات دکوراسیون را در شیراز به صورت عمده بخرید

راز موفقیت طراحی‌های دکوراسیون حرفه‌ای و چشم نواز، استفاده از محصولات دکوراسیون درجه یک و باکیفیت است، به کاربردن محصولات خوب، می‌تواند در کمترین زمان ممکن، زیباترین دکوراسیون را برای شما خلق کند.

اگر شما نیز خواهان ایجاد بهترین طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز هستید، به خرید محصولات دکوراسیون با کیفیت عالی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نیاز دارید.

پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای داشتن یک شروع بی‌نظیر در مسیر طراحی دکوراسیون داخلی مکان مد نظرتان، با کارشناسان فروش محصولات دکوراسیون دکو 724، تماس بگیرید تا در آینده یک دکوراسیون رویایی را با استفاده از این محصولات، خلق کنید.

 

تماس با دکو ۷۲۴

آدرس فروشگاه : شیراز ، خیابان یقطین شمالی ، کوچه هفت ، سمت راست انبار بزرگ پارس فریم

اطلاعات تماس: 07138423665 09334449258

خرید از دکو ۷۲۴

۲ دیدگاه برای “فروش عمده محصولات دکوراسیون در شیراز با بهترین قیمت

  1. علی دماوندی گفته:

    سلام و درود
    شما تولیدکننده هستید؟چطور میشه کاتالوگ و لیست قیمت محصولات رو داشته باشم؟

    • مدیر سایت گفته:

      سلام
      ما نماینده منتخب کارخانه پارس فریم و پارت صفحه هستیم و تولید کننده محصولات ماربل شیت
      اگر دفتر دکوراسیون داخلی دارید میتونید از طریق واتساپ درخواست بدید تا سمپل همراه کاتالوگ براتون ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.